KAYAK / SNOWBOARD EĞİTİM PAKETİ

• KAYAK / SNOWBOARD EĞİTİM PAKETİ: Kayak ve snowboard eğitim paketimiz kış aylarında heyecana devam etmek isteyen katılımcılar için düzenlenmiştir. Konaklama La Casa Butik Otel de yapılacak olup, sabah kahvaltısı otelde açık büfe, öğle yemeği aktivite içerisinde sucuk ekmek/köfte ekmek yanında meşrubat ve akşam yemeği otelde.
  • %10 ön ödeme, kalanını girişte öde
  • Sınırsız Skipass Farkıyla
  • 3 öğün yemek dahil
  • Otogar ve Havalimanından ücretsiz transfer
  • Eğitim ve Ekipman Dahil
  • La Casa Butik otelde 2 gece konaklama dahil

Kayak ve snowboard eğitim paketimiz kış aylarında heyecana devam etmek isteyen katılımcılar için düzenlenmiştir. Konaklama La Casa Butik Otel de yapılacak olup, sabah kahvaltısı otelde açık büfe, öğle yemeği aktivite içerisinde sucuk ekmek/köfte ekmek yanında meşrubat ve akşam yemeği otelde fix menü şeklinde alınacaktır.

Bulunduğunuz şehirden Kayseri ilimize ulaşım size ait olup, Kayseri otogar ve havalimanından otele ulaşım ve dönüş transferleri ile aktiviteler için yapılacak transferler tarafımızdan yapılacaktır. Rezervasyonu kesinleşen misafirlerimiz otele giriş gününden bir gün önce ekip liderleri tarafından aranacak ve ulaşım bilgileri alınarak planlamaları aktarılacaktır.

Programımız 24 Aralık itibari ile her cuma başlar ve takip eden pazar günü sona erer. 2 gece 3 gün konaklama, yemekler, eğitim, Kayseri otogar ve ya havalimanından çift yön transfer, otel ve kayak merkezi arasında ki transferler, Kayak / Snowboard ekipmanları ile sınırsız skipass paket fiyatımıza dahildir. Kıyafet eksiği olan katılımcılarımız kayak odamızdan kiralama yapabilirler.

Mont, Pantalon, Eldiven, Gözlük paket günlük kiralama bedeli 90 TL dir.

Tekli Kiralamalarda :

Mont : 40 TL

Pantalon : 40 TL

Gözlük : 25 TL

Eldiven : 15 TL

Programımızın detayları aşağıda günlere göre açıklanmıştır.

TUR PROGRAMI

Yazdır

OTELE GİRİŞ VE TEORİK EĞİTİM 1 gün programını görmek için tıklayınız

Aktivite paketimizin ilk günü katılımcılarımız Kayseri otogar ve havalimanından otele transferleri yapılır. Kendi aracı ile gelecek olan katılımcılarımız ekip liderinden konum bilgisi talep edebilir. Otele giriş saati saat 14:00 olarak belirlenmiştir. Öncesi saatlerde Kayseri'ye gelen katılımcılarımız otelimize gelerek oda teslimini beklerken çay, kahve ikramlarımızdan yararlanabilir. Otelimizde akşam yemeği saat 19:00 da başlamaktadır. Saat 21:00 e kadar yemek ve serbest zaman sonrası tanışma ve teorik eğitimlerimiz için otelimizin restoranında toplanıyoruz.

KAYAK VE SNOWBOARD EĞİTİM 2 gün programını görmek için tıklayınız

Sabah saat 09:00 kahvaltı sonrası hazırlıklarımızı yaparak ekipman ve kıyafet eksiklerimizi tamamlamak üzere kayak odamıza gidiyoruz. Ekipman ve eksiklerin tamamlanması ardından kayak merkezine yola çıkıyoruz.

Eğitim başlangıç saatimiz 10:30 olarak belirlenmiştir. Giriş günü toplantıda almış olduğumuz teorik eğitimin uygulamaları ile başlayan eğitim programımız, eğitim pistinde eğitmenlerimiz eşliğinde devam edecektir. Öğlen yemeğimiz saat 12:30 olarak belirlenmiş olup 13:30 da ki kalan eğitim programımıza kadar dinleniyoruz. İlk günün ikinci eğitim bölümünde seviyelere göre gruplara ayrılarak eğitimlerimize devam ediyoruz. 17:00 otelimize dönüş için araçlarımızda yerimizi alıyoruz. 19:00 akşam yemeği ve sonrasında serbest zaman olarak gecemizi geçiriyoruz.

KAYAK VE SNOWBOARD ve Otelden Ayrılma 3 gün programını görmek için tıklayınız

Bugün programımızın son günü olduğu için kayak merkezine hareket etmeden önce odalarımızı boşaltarak valizlerimizi otelimizin bagaj odasına teslim ediyoruz. Kayak merkezine Hareket saatimiz 09:30 olacaktır.

Eğitimlerini tamamlayan katılımcılarımızla pist pratiklerimize devam ediyoruz. Eğitmenlerimiz katılımcılarımız eğitim seviyesine göre gün boyunca destek eğitimlerine devam edeceklerdir. 12:30 – 13:30 arasını yemek molası olarak değerlendiriyoruz.13:30 sonrası saat16:00 ya kadar pist çalışmaları ve eğlenceye devam ediyoruz. Otelimize dönüş için araçlarımızda yerimizi alıyoruz. Otelimizde yola çıkacak olan katılımcılarımızın hazırlıkları tamamlandıktan sonra eve dönüş yolculuğu için araçlarımızla otogar ve ya havalimanına bırakıyoruz.

DAHİL OLANLAR:
Sınırsız skipass
Kayak / Snowboard ekipmanları dahil
Kayak / Snowboard eğitim dahil
La Casa Butik otelde 2 gece konaklama
Sabah kahvaltısı otelde açık büfe
Öğlen yemeği kayak merkezinde köfte veya sucuk ekmek yanında meşrubat
Akşam yemeği otelde fix menü
Kayseri otogar veya havalimanından otele çift yön transfer dahil
Otel kayak merkezi arası transferler dahil,
Ekip liderliği ve rehberlik hizmeti
Paket tur sigortası

HARİÇ OLANLAR:
İkram edilen içecekler haricinde otelde ve kayak merkezinde alınan içecekler
Kişisel harcamalar
Kayak / Snowboard Kıyafetleri
Mont, Pantalon, Eldiven, Gözlük paket günlük kiralama bedeli 90 TL dir.
Tekli Kiralamalarda :

İlk yorumu siz yapın

OTELİMİZ

La Casa Butik Otel

Kayseri’nin İlk Ve Tek Butik Hoteli La Casa, 5 Yıldız Standartlarında Dekore Edilen Eşsiz Konfor Ve Huzur Ortamına Sahip 45 Lüks Odasıyla, Eğitimli Personeli Ve Maksimum Müşteri Memnuniyeti İçin Tüm Ayrıntıları Düşünülmüş Kaliteli Hizmet Anlayışı İle Kayseri Turizmine Atılan Son İmzadır.

La Casa Butik Hotel, Kayseri’nin Karakteristik Manzaralarına Ve Erciyes Dağı’nın Eşsiz Görüntüsüne Hâkim Konumuyla Ve Şehrin Alışveriş, Finans, Tarihi Ve Turistik Merkezlerine Yakınlığıyla Da Önemli Bir Konaklama Merkezi Durumundadır.

Hayalinizdeki Ev Olmaya Aday Tek Adres La Casa Butik Hotel, Tüm Mekânlarında Siz Misafirlerinin Hak Ettiği Huzur Ve Güveni Eşsiz Modernliği İle Taçlandırırken, Kayseri’de Hiç bir Otelde Bulunmayan Ve Sadece La Casa’ya Özel Tasarlanmış Odalarında Mükemmele Ulaşmak Adına Hiçbir Ayrıntıdan Kaçınılmamıştır.

Ayrıca Türkiye’de Çok Az Otelde Rastlanılan, Ultraviyole Işınlardan Geçirilmesi Yöntemiyle Su Arıtma Sistemi Misafirlerimizin Ve Personelimizin Sağlığı Göz Önünde Bulundurularak, Tüm Kullanım Alanlarında Hayata Geçirilmiştir.

AKTİVİTE DETAYLARI
AKTİVİTE KODU:
#19
LOKASYON:
Erciyes (Kayseri çıkışlı)
İPTAL POLİTİKASI:
İptal ve iade şartları aşağıdaki gibidir.

1- Katılımcı organizasyonun başlamasına 15 gün öncesine kadar e-mail veya fax ile organizasyona katılamayacağını bildirmesi durumunda ödemiş olduğu ücret içerisinden rezervasyon ile ilgili banka kesintileri, harçlar, vergiler, ve geri dönüşü olamayan belgelenebilir üçüncü firma ödemeleri yapılmış ise düşülerek geri kalan kısmın %100 olarak 30 gün içerisinde ödeme iadesi yapılır.

2-Katılımcı organizasyonun başlamasına 8 gün öncesine kadar e-mail veya fax ile organizasyona katılamayacağını bildirmesi durumunda ödemiş olduğu ücret içerisinden rezervasyon ile ilgili banka kesintileri, harçlar, vergiler, ve geri dönüşü olamayan belgelenebilir üçüncü firma ödemeleri yapılmış ise düşülerek kalan miktarın %80 lik kısmı 30 gün içerisinde ödeme iadesi yapılır.

Erteleme ve tarih değiştirme hakkı şartları aşağıdaki gibidir.

1- Katılımcı organizasyonun başlamasından 15 gün öncesine kadar e-mail veya fax ile organizasyona katılamayacağını bildirir ise; Katılımcı hakkını bir sonraki yıla devredebilir. Ertesi yıla devredilen durumlarda satın alınan paket hakları baz alınmaktadır. Katılımcı bir önceki yıldan devreden hakkını aynı program için, aynı periyotta, aynı konaklama şartı ile fark ödemeden kullanabilir. Ancak; daha yüksek fiyatlı bir periyot veya konaklama tipinde bu hakkını kullanmak isterse devreden hakları ile talep ettiği program arasındaki ücret farkını öder. Eğer daha düşük fiyatlı bir periyotta veya konaklama tipinde kullanmak isterse fark ödemez, ancak iade de yapılmaz.

2- Katılımcı hakkını 2021 yılı içerisindeki başka bir tarihe erteleyebilir. Katılımcı bu hakkını aynı fiyatlı bir tarihte kullanmak isterse fark ödemez. Daha yüksek fiyatlı bir tarihte kullanması durumunda aradaki fiyat farkını öder. Ancak; daha düşük fiyatlı bir tarih seçmesi durumunda iade yapılmaz.

3- Katılımcı satın almış olduğu organizasyon hakkını bir başkasına devredebilir. Devir alan kişi tüm bu sözleşme, kurallar ve şartları kabul eder.
EKSTRALAR
600 TL
Tek kişi konaklama istiyorum. 2 gece (Odada başka bir katılımcı ile birleştirme istemiyorum)

Yukarıdakiler aksi belirtilmedikçe isteğe bağlıdır ve tur operatörüne ödenecektir.

TARİH VE FİYATLAR

1.600TL

3 Gün

en düşük kişi başı

SORULARINIZ İÇİN TIKLAYIN

KAYAK / SNOWBOARD EĞİTİM PAKETİ ve diğer hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi için aşağıdaki bilgilerimizden bize ulaşabilirsiniz.